HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?
Kies je favoriete item, selecteer maat en klik op 'In winkelmand'. Reken veilig af via iDEAL, PayPal, Mastercard of Visa.
KAN IK MIJN BESTELLING NOG WIJZIGEN OF ANNULEREN?
Stuur ons zo snel mogelijk een bericht via de klantenservice. Dit kans door te bellen naar +31 58 8441440 of te mailen naar webshop@klupdedag.nl. Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we de order nog aanpassen.
WELKE BETAALMETHODES ACCEPTEREN JULLIE?
Je kunt betalen met iDEAL, PayPal, Mastercard of Visa.
IS HET VEILIG OM BIJ JULLIE TE BETALEN?
Zeker weten. Je betaling verloopt via een beveiligde verbinding en betrouwbare betaalproviders (Mollie Payments).
IS HET AANBOD ONLINE HETZELFDE ALS IN DE WINKEL?
We proberen zoveel mogelijk items online aan te bieden. Het lukt ons helaas niet altijd om het gehele winkelaanbod daadwerkelijk online te zetten. Dit kan verschillende redenen hebben. Hierdoor kan het dus zijn dat bepaalde items alleen bij ons in de winkels te vinden zijn. Mocht je een item bij ons willen bestellen wat niet op de webshop te vinden is, neem dan gerust contact met ons op! We denken graag met je mee.
WAAROM HEBBEN JULLIE GEEN MOGELIJKHEID TOT ACHTERAF BETALEN?
Wij willen graag onze klanten stimuleren om bewust na te denken over hun online aankopen. En het risico beperken tot achterstallige betalingen.
VERZENDING & LEVERING
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Voor bestellingen boven de €75 is verzending gratis. Daaronder betaal je €6,75 in Nederland.
HOE SNEL WORDT MIJN BESTELLING GELEVERD?
We streven ernaar om bestellingen die op maandag t/m vrijdag voor 16:00 worden geplaatst, diezelfde dag te verzenden met PostNL. Je hebt je bestelling vaak de volgende dag al in huis, wij zijn hierbij afhankelijk van de drukte bij PostNL.
Het kan zijn dat het verzenden van een bestelling met twee items of meer langer duurt, omdat items vanuit verschillende filialen gehaald moeten worden. Dit omdat wij de orders picken vanuit de winkelvoorraad. Wij zullen je hier altijd over informeren.
KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?
Ja! Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace code via de e-mail.
VERZENDEN JULLIE OOK NAAR ANDERE LANDEN DAN NEDERLAND?
Ja, we verzenden ook naar België, Duitsland, Frankrijk en Italië. De verzendkosten voor deze landen zijn €9,99. Andere landen op aanvraag. Bekijk onze verzendpagina voor details.
MATEN & PRODUCTINFORMATIE
HOE WEET IK WELKE MAAT IK MOET KIEZEN?
Mocht je twijfelen over welke maat nodig is, mag je altijd contact met ons opnemen door ons een bericht te sturen via Whatsapp: +31 58 8441440.
IS HET PRODUCT DAT IK WIL NOG OP VOORRAAD?
Als het in je maat zichtbaar is op de site, is het op voorraad. Staat het er niet meer bij? Dan is het (tijdelijk) uitverkocht.
Het kan voorkomen dat een gekozen item toch niet op voorraad blijkt te zijn. Dit kan gebeuren omdat wij de orders picken vanuit onze winkel voorraad en voor de webshop geen aparte voorraad hanteren. Mocht dit het geval zijn, nemen wij contact met je op en zetten wij de terugbetaling van het desbetreffende item direct in werking.
RETOURNEREN & RUILEN
KAN IK EEN ARTIKEL RETOURNEREN?
Ja, dit kan. Binnen 14 dagen kan het item worden geretourneerd, mits het niet gedragen en/of gebruikt is, ongeschonden is en voorzien van originele merklabel(s) en prijskaartjes.
Retourneren kan ook in een van onze winkels.
Zie ook ruilen of retour.
WAT ZIJN DE KOSTEN VOOR RETOURNEREN?
De retourkosten zijn voor eigen rekening en afhankelijk van de vervoerder die gekozen wordt om het pakket mee te verzenden.
WANNEER KRIJG IK MIJN GELD TERUG?
Binnen 7 werkdagen na ontvangst van je retour. Je krijgt een bevestiging zodra we je retour verwerkt hebben.
KAN IK EEN ARTIKEL RUILEN VOOR EEN ANDERE MAAT?
Natuurlijk! We vragen je hiervoor zelf een nieuwe bestelling te plaatsen met de juiste maat via de webshop.
KLANTENSERVICE & OVERIG
HOE NEEM IK CONTACT OP MET JULLIE?
Mail ons via webshop@klupdedag.nl of stuur ons een Whatsapp bericht via +31 58 8441440. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 18:00. Zie ook onze contact pagina.
HEBBEN JULLIE OOK FYSIEKE WINKELS?
Ja! Je bent welkom in onze winkels in Leeuwarden, Groningen en Zwolle. Kom passen en beleven.
KAN IK EEN CADEAUBON KOPEN?
Jazeker, onze cadeaubonnen zijn altijd een goed idee. Je vindt ze onder 'Goodies' op de site. Hier kun je kiezen tussen een digitale of fysieke cadeaubon. Een digitale cadeaubon is een code die alleen via onze webshop verzilverd kan worden. Een fysieke cadeaubon zullen wij naar je opsturen en kan in een van onze winkels gebruikt worden.